לצפייה במצגת

כל עצמאי ובעל עסק הרוצה להצליח יודע שלא די ביכולת שיווקית טובה, תואר במנהל עסקים ויחסי אנוש מעולים כדי להצליח. בעל עסק הרוצה להצליח חייב לצרף לצוות שלו איש מקצוע מוסמך ובעל ניסיון בתחום הפיננסי אשר יתרום להצלחה ויגרום לעסק לפרוח ולשגשג – רואה חשבון.

הנתונים בשטח מדברים בעד עצמם:

מעל 70% מהעסקים הנפתחים נסגרים פחות מחמש שנים לאחר הפתיחה!!!

אז מה עושה את ההבדל בין עסק מצליח ומשגשג לעסק כושל?

צירופו של רואה חשבון מוסמך ובעל ניסיון יכול לעשות את כל ההבדל.

כאשר לצידך עומד אדם בעל השכלה וידע בכל התחומים הכלכליים הקשורים לניהול עסק. איש מקצוע אשר מייצג אותך בכל הרשויות ומכיר את הנהלים והחוקים. אתה מגדיל באחוזים ניכרים את הסיכוי להצלחה של העסק.

רואה חשבון הוא מי שהוסמך על פי חוק לעסוק במקצוע ראיית חשבון, ותפקידו הוא ביצוע ביקורת על דוחות כספיים ומתן חוות דעת עליהם.רואה חשבון הוא בעל ידע והשכלה רחבה בתחומי החשבונות, המימון, המיסים, הביקורת החשבונאית ותחומים נוספים הדרושים לביצוע עבודתו.

רואה חשבון מוכשר לתת מענה הולם לכל ההתנהלות הכספית של חברה /עסק. הוא אחראי לבדיקת מאזני החברה, הגשת דוחות, קשר עם הרשויות השונות, תכנון מס בצורה שתגרום לתשלום מס מינימאלי ועוד מגוון נושאים.

ההבדל בין שכירת שירותיו של רואה חשבון מקצועי ובעל ניסיון לבין וויתור על שירותים אלו יכול להיות ההבדל שבין עסק מצליח לעסק כושל.

עיקר תפקידיו של רואה חשבון הם:

  • ייצוג מול רשויות המס על ידי הגשה, ביקורת ועריכה של דוחות כספיים, הכנת דוחות שנתיים והצהרות הון. שירותי הנהלת חשבונות וחשבות שכר.
  • החזרי מס לעצמאיים ולשכירים.
  • רואה חשבון מלווה עסק בהקמה מראשית דרכו: דרך הכנת תוכנית עסקית ומתן יעוץ עסקי ראשוני.
  • הכנת דוחות שונים לרבות דוחות מאזן ורווח והפסד ודוחות מס.
במשרד רואה חשבון יהודה כדורי בעל וותק של 30 שנה ונסיון רב ניתנים כל השירותים הקשורים במערך החשבונות של עסק / חברה וגם שירותים אשר לא מצריכים רואה חשבון מוסמך הניתנים בחברה (כמו חשבות שכר, הנהלת חשבונות ועוד) עוברים תחת עינו הפקוחה של רואה חשבון יהודה כדורי.דבר זה גורם שגם לדברים פשוטים יחסית מתייחסים במלוא תשומת הלב ומקבלים חוות דעת מקצועית ומוסמכת.
 
 
 
*תוכן זה אינו תחליף לחוות דעת מקצועית וכל הפועל על פיו עושה זה על אחריותו המלאה.